Pozycjonowanie lokalne firm

Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Meblowanie mieszkania -meble klasyczne
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia szczękowa – zabiegi w klinice stomatologii estetycznej
1 września, 2020
Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Obecnie widać, że bez właściwego propagowania strony internetowej, widoki na sukces naszej działalności są dość nieduże. Na szczęście, dzięki nowoczesnym technologiom, Google wymyśliło wielowymiarowy system, dzięki któremu dotrzemy do Klientów, ulokowanych blisko nas. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis samochodowy, restauracja, agencja nieruchomości i cokolwiek innego zostało dostrzeżone przez Konsumentów z Twojego sąsiedztwa, nieodzowne jest właściwe wypromowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Znaczenie tutaj ma masa okoliczności, które przeanalizujemy w poniższym artykule.

Pozycjonowanie lokalne – co to jest?

Najprościej rzecz ujmując, pozycjonowanie lokalne polega na wypromowaniu danej witryny w wyszukiwarkach. Od tradycyjnego pozycjonowania witryn różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z węższego grona, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet wyznaczonej dzielnicy. Często jest tak, że narzędzie wyszukujące potrafi samodzielnie oszacować, gdzie jest najbliższe naszemu położeniu większe miasto. Możemy to bez problemów zweryfikować, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że naszym celem jest znalezienie biura nieruchomości. Gdy wyszukujący jest w w tej chwili w Toruniu, to wtedy narzędzie wyszukujące wytypuje nam najwłaściwiej wypozycjonowane biura nieruchomości z Torunia. Badania są jednoznaczne – przeszło 95% Konsumentów szuka priorytetowo firm i usług z ich okolicy, żeby mieć je pod ręką. Powinniśmy poczynić wszystko, aby odszukali właśnie naszą firmę, gdyż przeszło 3/4 wyszukujących lokalnie kupiło produkt w późniejszym czasie, a przeszło 80% korzystających z nowoczesnych komórek i tabletów korzysta z wyszukiwarek internetowych. Czego najczęściej szukają? Przede wszystkim są to restauracje, sklepy i usługi. Jeśli jesteś właścicielem restauracji, bezwarunkowo musisz zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Tak samo jak w przypadku szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym stale niezwykle istotną rzeczą będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy cyklicznie dodawać treść i zatroszczyć się o to, by teksty były możliwie jak najwyższej jakości. Należy pamiętać przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Trzeba na tym etapie zastanowić się nad technikami, które będą charakterystyczne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
Utworzenie strony w Google Moja Firma, które szerzej omówimy poniżej,
linki z lokalnych stron – postarajmy się, aby wieści o naszej firmie pojawiały się w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz witrynach związanych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących spółkę – otoczmy opieką dane, które zapisujemy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeśli ulegnie zmianie nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie aktualizujemy tego, to wówczas narzędzie wyszukujące potraktuje nas jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Niezwykle znaczące jest utworzenie konta naszej spółki w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do zakładania wizytówek zakładów, które egzystują na lokalnym rynku. Co możemy dzięki niej zyskać? Dobre pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki spowoduje, że poszukujący, korzystający z lokalnych słów kluczowych ma duże szanse natrafić na naszą wizytówkę, obejmującą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo założenie wizytówki nie jest przesadnie trudne, ale już pozycjonowanie wymaga sumienności i merytorycznej znajomości tematu.

Żeby jeszcze zwiększyć swoje widoki na zwabienie lokalnych Odbiorców, użyjemy usługi Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten element pozycjonowania lokalnego jest dosyć trudny, ale profity na rynku lokalnym z pewnością będą zauważalne. Jak powinna wyglądać prawidłowo przygotowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć poprawny tytuł. Musimy wcielić się w rolę szukającego i pomyśleć, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najłatwiej będzie zamieścić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj proponowanych przez nas usług. Następny krok, wzbogacamy wizytówkę o obowiązujące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – powinniśmy systematycznie je aktualizować. W dalszej kolejności generujemy dla Twojej spółki unikatowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, zazwyczaj w postaci nazwy spółki. Jeśli już przejdziemy przez tamte elementy, pozostaje jedynie dobrać dopracowaną grafikę oraz napisać opis działalności.

Nie zapominajmy – wizytówka wiąże się z wystawianiem nam opinii przez wyszukujących. Ich ilość i jakość będą decydować o tym, na jakiej pozycji znajdziemy się w wynikach wyszukiwania. Gdy zasłużymy na dużą liczbę aprobujących opinii, to wtedy łatwo zauważymy ich pozytywny wpływ na znajdywanie kolejnych Kontrahentów oraz kreowanie handicapu nad konkurencją.

Pozycjonowanie lokalne to tańszy i szybszy sposób, na ulokowanie się w wynikach wyszukiwania niż szersze pozycjonowanie witryn. Nie masz pojęcia jak zacząć? Agencja reklamowa specjalizująca się w pozycjonowaniu lokalnym z pewnością pomoże Ci zrobić pierwszy krok w dziedzinie pozycjonowania lokalnego.

Zapraszamy na naszą stronę internetową – porady, analizy

Pozycjonowanie Toruń

 

Komentarze są wyłączone.