Jak przebiega pozycjonowanie stron?

Cysterny paliwowe - Cysterny na paliwo - Cysterny Bioeco Sacim - Nowe cysterny paliwowe
Cysterny do przewozu paliwa
Styczeń 19, 2017
Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Atrakcyjne strony www
Styczeń 24, 2017

Co kryje się pod nazwą pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na promocję mojej strony internetowej? Jakie rezultaty zapewnia pozycjonowanie stron? Ile się płaci za pozycjonowanie stron? To najczęściej występujące pytania zadawane przez Klientów agencją interaktywnym zanim zainwestują w tego rodzaju usługę.

Efektywność pozycjonowania zależna jest od wielu czynników, jak i wykorzystywanych technik. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w opowieściach o szybkości pozycjonowania i wiedzy na temat „tajnego algorytmu Google”. Często zdarza się tak, że te agencje, oferujące przystępne cenowo i szybkie pozycjonowanie, po pewnym czasie prowadzą do zablokowania stron swoich Klientów przez Google. Stosują one spamowanie, które w dłuższym czasie działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem dobrym wyjściem, a praca nad podniesieniem takiej strony do poprzedniej pozycji trwa nawet cały rok.

W dzisiejszym poradniku krok po kroku pokażemy Wam czym jest skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby zawsze być pewnym, że nie daliśmy się nabrać oszustom, których w branży internetowej nie brakuje.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron?

Bez cienia wątpliwości możemy stwierdzić, że żyjemy w czasach Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony www są często otwierane, odczuwają wzrost zysków w świecie rzeczywistym. Wzrost popularności tych serwisów nie jest jednak kwestią przypadku, ale dokładnie zaplanowanej techniki marketingowej. Metody takie jak pozycjonowanie stron, czy rejestracja profilu w znanych social media podwyższa szansę firm na złapanie wielu nowych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą z nich? Powód jest niezwykle łatwy w zauważeniu – liczba osób używających wyszukiwarek, którzy w każdej chwili mogą zostać Twoimi Klientami.

Oczywiście nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać usług w Internecie. Za pewne czerpałeś z zasobów wyszukiwarki Google. Po napisaniu konkretnej frazy, np. Fryzjer Toruń, pokazała Ci się lista wyników. Sugerując się zasadą im wyżej tym lepiej, wchodziłeś na strony firmowe, które znajdowały się na szczycie tej listy. Tak robi 90% osób korzystających z wyszukiwarek stron. W praktyce każdy z nas zwraca uwagę na kilka pierwszych pozycji na liście naturalnych wyników, a rzadko który z nas przechodzi na 2 czy 3 stronę. W sumie wychodzi na to, że najważniejszym walorem pozycjonowania, jest szansa zainteresowania swoją stroną szerszego kręgu odbiorców.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony oddziałuje na podwyższenie jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Witryny katalogowane są na tej liście w określonej kolejności, odpowiadającej ich trafności z wpisywaną frazą kluczową. Układanie tej listy zajmują się boty Google, których działalność opiera się na wysoce złożonym algorytmie, unowocześnianym co jakiś czas. Pozycjonowanie jest zatem dość skomplikowanym procesem, często odkrywanym metodą wieloletnich testów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie ma pojęcia jak wygląda słynny algorytm Google. Realizując konkretne procedury na stronie i analizując zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie jedynie stwierdzić jakie są czynniki wpływające na skuteczne pozycjonowanie. Warto wyróżnić takie jak:

  • optymalizacja strony – maksymalizacja wydajności i zmiany w kodzie strony spowodują, że określona witryna będzie bardziej wartościowa dla botów wyszukiwarki. Ogromne znaczenie ma także bogactwo fraz kluczowych w tekstach na stronie.
  • liczba wyświetleń strony – dbałość o odpowiednią ilość wartościowych linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że podobnie jak potencjalni Klienci, roboty Google też z łatwością zauważą konkretną stronę. Aby zbudować bogaty zbiór linków zewnętrznych możesz wykupić własne zaplecze pozycjonerskie.
  • aktualizowanie wpisów – profesjonalna i zachęcająca zawartość strony to jedno, a częste aktualizacje strony to drugie. Atrakcyjne według Google witryny to te, na których wciąż jest jakiś ruch. Dzięki aktualizacjom zadbasz także o swoich czytelników.
  • responsywność – to dziś najważniejsza sprawa, ze względu na to że co raz większa liczba ludzi korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dostosowują się do wielkości danego ekranu i zawsze działają szybko, co zauważą boty Google.

Tu tylko nieliczne przykłady czynników oddziałujących na pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Większość agencji oferujących pozycjonowanie rozpoczyna współpracę z Klientem od określenia fraz kluczowych. Prawdziwi specjaliści pomogą Tobie znaleźć takie frazy, dla których zaawansowany wzrost pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaproponują Ci stworzenie własnego zaplecza SEO, lub skorzystanie z ich zasobów. Nie jest to zły pomysł. Jest to znak, że firmy te troszczą się o Klienta, a nie naciągają go na niebezpieczny spam, który jak Wam opisaliśmy, może kosztować Was blokadą strony. Co do opłat, typowe pakiety pozycjonowania oferowane są w cenie od 100 złotych na miesiąc. Czy jest to wygórowana cena? Nie, jeżeli pomyślisz ilu nowych Klientów możesz zainteresować tylko przez to, że Twoja strona będzie wyżej niż strony konkurencji. Jeszcze jedno – efekty pozycjonowania widoczne są po miesiącu, jak nie dłużej. Jeśli jakaś firma proponuje Ci znacznie krótszy termin, można się domyślać, że korzysta z nielegalnych metod.

Chcesz zainwestować w bezpieczne pozycjonowanie – kliknij na naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron

Komentarze są wyłączone.